2017 opel astra opc 5 820x460 80x80 - Використання шин на різному покритті
Opel Astra OPC. 1,6-літровий двигун і 300 сил?
Серпень 16, 2017
2011 Porsche 911 Speedster 14 820x460 80x80 - Використання шин на різному покритті
Porsche привезе до Франкфурту особливий 911-й
Серпень 19, 2017

Використання шин на різному покритті

img 5997038362090 - Використання шин на різному покритті

Важливою складовою безпеки і комфорту в поїздках на автомобілі є те, в якому стані перебувають його шини. Вони швидко виходять з ладу, якщо неправильно експлуатуються, наприклад, якщо зимові шини використовуються на літніх дорогах і навпаки.

Термін служби автомобільних шин не в останню чергу залежить від того, наскільки вони нагріваються при русі автомобіля. Часті прискорення, гальмування, їзда на високих швидкостях ведуть до зносу шини, оскільки вона при такій манері їзди завжди знаходиться в нагрітому стані, що збільшує ймовірність пошкоджень від механічних впливів.

Тип покриття доріг теж впливає на нагрівання шин, а також тріщини і вибоїни дорожнього полотна. Мінімізує можливість неприємностей спокійна їзда з дотриманням швидкісного режиму без заносів на поворотах і різких гальмувань.

Літні або зимові шини найкращим чином зберігають свою цілісність, якщо в них підтримується оптимальне внутрішній тиск. Оптимальний тиск вказується на боковині покришки. Низький тиск може призвести до оголення корду і розриву шин, а високий призводить до нестійкості, до механічних пошкоджень і до непередбачуваності поведінки автомобіля на дорозі. Тому рекомендується вести контроль тиску і не перевантажувати шини понад індекс вантажопідйомності, зазначеного на їх боковині.

img 59970628320d7 - Використання шин на різному покритті

Важливо, щоб при монтажі шини були концентрично надіті на обід. На колісні диски вони повинні бути встановлені по напрямку обертання. Якщо шини змонтовані на диски навпаки і обертаються в протилежному від розрахункового напрямку, то вони експлуатуються не оптимально. Це знову ж веде до їх підвищеного зносу і збільшує ризики при русі. Якщо літні або зимові шини зношуються нерівномірно, слід провести балансування коліс, звернувшись на станцію технічного обслуговування. Рекомендується для рівномірного зносу міняти місцями шини з передніх і задніх коліс через кожні 5 тис. км і доручати цю процедуру фахівцям.

Важливо також стежити за тим, щоб протектор не контактував з агресивними середовищами – кислотами, мастилами, нафтопродуктами, розчинниками. Ці продукти реагують з гумою, і поверхня шин може покритись буграми і шишками. Доглядати за гумою краще за допомогою спеціальних аерозолів, що очищають і відновлюють блиск протектора, і не застосовувати для цих цілей засоби, що містять мастило або бензин.

Серед деяких автовласників існує думка, що можна сильно заощадити, якщо їздити на одних шинах до повного їх зносу. Небезпечна тенденція, яка загрожує втратою контролю управління через розрив гуми. Мало просто стежити за дорогою, об’їжджаючи ями і перешкоди. І рівень тиску в межах норми, і стан шин – це гарантія безпечного та комфортного руху. При ознаках зносу слід замінити шини. Не варто їздити і на колесах з відновленим протектором, практично при процедурі наварки створюється лише видимість новизни без відновлення якості.

З тією ж метою економії взимку автовласники встановлюють шипову гуму тільки на одну пару коліс. Це теж недоцільно, оскільки при встановленні такої гуми на передні ведучі колеса при гальмуванні машину розверне, внаслідок хорошого зчеплення на передній парі коліс і відсутності аналогічного на задній. Якщо ведучі колеса задні, і шипована гума стоїть на них, можна втратити управління, оскільки навантаження при гальмуванні розподілено на передню пару коліс, які мають менше зчеплення.