cb6c51f5c35cf62fd997e47ab57f67fa 80x80 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)
Yamaha представила новий скутер класу максі X-MAX 300
Липень 10, 2017
37c8eae7a98d1f1f5ec7c5f0e8e683a4 80x80 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)
Yamaha представила Скутер-комаху
Липень 10, 2017

Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

1493895348274 650x480 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Купуючи комерційний транспорт преміального автовиробника, клієнт має право розраховувати на унікальні переваги, що виникають з високої репутації і передових ноу-хау бренду. Фургон Mercedes-Benz Vito – наочний приклад такого положення речей.

 

Цей LCV має одразу три версії приводу, широку лінійку бензинових і дизельних двигунів (від 88 до 190 л. с.), два варіанти колісної бази, три варіанти довжини. А ось висота фіксована – 1910 мм (+48 мм з опціонними рейлінгами на даху), завдяки чому Vito без проблем заїжджає в підземні гаражі і на автомийки. В той же час автомобіль виглядає дорогим і престижним. Незважаючи на свою утилітарну суть, він – повноцінний представник «сім’ї» Mercedes-Benz. Що, до речі, підтверджує і щедрий набір допоміжних систем і систем безпеки. У їх числі – ABS, противідкатна система, система стабілізації, що підключається, система протидії боковому вітру, опціональні системи контролю рядності, сліпих зон і запобігання зіткнень. Словом, модель пропонує навіть більше, ніж диктує життєва доцільність.

Широка душа

Кузов героя нашого тесту – задньопривідного суцільнометалевого фургону (СМФ) з середньою довжиною – має форми, що працюють на аеродинаміку. Коефіцієнт його лобового опору (Сх) 0,32 – надзвичайно низький для автомобілів цього сегменту. Нефарбовані бампери, чорні ручки дверей і корпуси дзеркал, а також задні підйомні двері (опційно доступні розсувні) підкреслюють робочі навички «німця», а багатоспицеві легкосплавні колісні диски додають Vito витонченості. Штатно пропонується праві зсувні двері. Їх отвір широкий настільки, що можна завантажувати європіддони поперек. А опціонні другі зсувні двері (по лівому борту) роблять процес завантаження/розвантаження більш гнучким.

1493895398925 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Якщо ж потрібно ще більше технологічності, безпеки і мерседесівського лиску, то можна замовити, наприклад, блок-фари і задні ліхтарі зі світлодіодною системою освітлення. Фронтальна оптика за доплату пропонується і в адаптивному виконанні.

1493895471031 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Салон вантажного Vito – гімн раціональності. На відміну від інтер’єру V-Class тут немає стильового відсилання до легкових Mercedes-Benz. Виняток становить хіба що мультифункціональне кермо, яке регулюється в двох площинах. Панель приладів виглядає по корпоративним мірками навіть дещо спрощеною. Зате ви отримуєте чудово зчитувані циферблати в чорно-білій гамі і великий бортовий комп’ютер з індикацією часу, витрати палива, температури за бортом і, як у нашому випадку, зі значками систем стеження за ступенем втоми водія і контролю рядності. Водійське сидіння має напрочуд потужну бічну підтримку і в міру м’який наповнювач. Здвоєні пасажирські крісла мають менш виражений профіль, але майже настільки ж зручні. Всі три обшиті зносостійкою тканиною, бонус – опціональна функція багаторежимного обігріву.

1493895446939 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Така робота

Власники обов’язково оцінять, що Vito має багато речових ніш і ящиків, пластик інтер’єру якісний і панелі підігнані ідеально. З мінусів слід зазначити невеликий діапазон подовжнього регулювання водійського крісла: подати сидіння далеко назад не виходить – спинка впирається в металеву перегородку. Тому посадка високих сідоків може бути лише вертикальною. Засмутила також відсутність гачків для верхнього одягу. Що завадило передбачити їх на стінці перегородки між кабіною та кузовом? А ще не виявилось жодного салонного дзеркала, навіть в сонцезахисних козирках, вони, як з’ясувалося, доступні тільки у вигляді опції. Можна замовити засклені перегородки та задні двері, тоді над лобовим склом пропишеться і дзеркало заднього виду.

У багажному відділенні автомобіля є де розвернутись. Причому в буквальному сенсі слова. Максимальна площа завантаження становить 4,38 кв. м. Це означає, що фургон здатний вмістити до трьох європіддонів, які фіксуються за допомогою підлогових вушок або опціонних кріпильних рейок в підлозі і на бічних стінках. Максимальна довжина вантажів – 2,831 м, причому довгоміри заганяються буквально під сидіння кабіни – для цього під межсалонною перегородкою передбачена глибока ніша.

1493895529853 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Крім різноманітних пристроїв фіксації багажу можна замовити світлодіодний світильник на всю ширину кузова (монтується в задній частині даху і висвітлює вантажний відсік яскравіше, ніж стандартний плафон). Штатно пропонується часткова обробка бічних стінок ударостійкою фанерою. Передбачене і замовлення фанерної обивки на всю висоту кузова, а також зносостійкої дерев’яної підлоги.

1493895555959 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Вантажопідйомність фургона залежить не тільки від типу приводу, але і від характеристик підвіски. Скажімо, тестовий автомобіль зі стандартним шасі здатний взяти на борт 920 кг, але якщо ви замовите посилений варіант ходової частини, то вантажопідйомність зросте до значних 1289 кг.

Господар становища

За кермом фургона відчуваєш себе, як на капітанському містку. Крісла встановлені високо, дорога проглядається далеко вперед, передні стійки лише мінімально обмежують огляд. Зовнішні дзеркала за мірками сегменту не найбільші, але цілком інформативні. Тим не менше до маневрування заднім ходом треба пристосуватись. Ее вистачає, як мінімум, датчиків паркування (опція), а ще краще – теж опціональною камери заднього виду.

1493895650339 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Втім, незважаючи на свої солідні габарити і невелику площу скління, фургон Vito відчуває себе в міському трафіку впевнено. Діаметр розвороту тестового автомобіля складає лише 11,8 м, кермо напрочуд легке, інформативне і гостре (приблизно 2,5 обороту від упору до упору). На парковці його можна крутити буквально одним пальцем. При цьому у міру набору швидкості бублик передбачувано важчає, що додає впевненості і викликає повагу до мерсовської інженерної школи.

Враження від 2,2-літрового 163-сильного дизельного двигуна теж позитивні. Соковита тяга на «низах» не випаровується в міру набору швидкості, тому маневри в межах міста виходять енергійними, і з обгонами на трасі теж ніяких проблем. Поскаржитись можна лише на те, що доводиться активно орудувати важелем 6-ступінчастої «механіки» – передачі «нарізані» досить дрібно.

1493895699827 - Виграшна комбінація. Mercedes Vito Furgon (W447)

Але головний комплімент потрібно зробити характеристиками підвіски. Розробники конкуруючих марок, як правило, налаштовують ходову частину більш жорстко – з прицілом на експлуатацію завантажених машин. На виході отримуємо тряску і звуковий дискомфорт на розбитій дорозі. Нічого подібного у випадку з Vito не спостерігається. Під час тесту я цілеспрямовано переїжджав «лежачих поліцейських» і дорожні стики. Ходова частина кожен раз згладжувала нерівності, незважаючи на те, що кузов був порожній. При частковому завантаженні вантажного відсіку плавність ходу зросла ще більше. Все в порядку і з шумоізоляцією: звук двигуна і аеродинамічний гул успішно фільтруються, помітні хіба що удари дрібних каменів по колісним аркам і шурхіт шин.

Нюанси

Нарешті, варто сказати про плюси і мінуси задньопривідного компонування Vito. У суху погоду такий автомобіль – абсолютне благо, особливо коли доводиться вирішувати завдання, пов’язані з великими навантаженнями або буксируванням важких причепів. Однак на слизьких дорогах, сніжною зимою, фургон втрачає частину своїх літніх переваг. Старти стають в’ялими, а при відключенні системи стабілізації моментально розвивається занос. Потрібно проявляти максимум уваги при виїздах з нерозчищених від снігу дворів і при проходженні поворотів.

Що ж стосується «ціни питання», то за автомобіль, подібний тому, що побував у нас на тесті (з середньою довжиною, заднім приводом, 2,2-літровим 163-сильним дизельним двигуном і «механікою»), сьогодні просять не мало грошей. Для порівняння: подовжений Volkswagen Transporter (з переднім приводом, 2-літровим 140-сильним дизелем і «механікою») обійдеться трохи дорожче, а подовжений Fiat Ducato (з переднім приводом, 2,3-літровим 130-сильним дизельним агрегатом і теж «механікою») – майже в половину дешевше.

Вибір, як кажуть, за клієнтом. Зазначимо лише, що Mercedes-Benz Vito з можливістю вибору з трьох варіантів приводу (передній, задній, повний) і широкою лінійкою агрегатів є чи не унікальною пропозицією на ринку. А значить, при його купівлі можна підібрати робочий інструмент під будь-які потреби.